「華人戴明學院」是戴明哲學的學習共同體 ,致力於淵博型智識系統的研究、推廣和運用。 The purpose of this blog is to advance the ideas and ideals of W. Edwards Deming.

2016年3月2日 星期三

懷念 Bill Scherkenbach及『台灣戴明圈:2008年東海戴明學者講座』


William Scherkenbach 更新了他的大頭貼照。
2016.3.2








林義正 管理學圈待漢清,一生服膺戴明學;成立講座推理念,勵學譯著撰不絕。


HC:
How are you?  No gift necessary, but my address is 7302 Anaqua Drive  Austin, TX 78750  USA
Hopefully quality is thriving in Taiwan.
I have officially retired from Austin Energy and will be devoting my time to organizing all my papers and Deming letters and etc.  It will be a full time job.  Maybe more writing and teaching too.
Bill



上周一提醒沈兄,琉璃路思義教堂要寄美法,所以必須有英文說明書。沈兄周五交貨時,送我一疊說明書。
周一,急著寄給德州的Bill Scherkenbach時,卻找不到說明書,而沈兄已到管制通信的地方。我還是費大力氣,用路空SAL方式寄出去,郵資850元。我感謝Bill 2008年到東海演講:『台灣戴明圈:2008年東海戴明學者講座』




「華人戴明學院」是戴明哲學的學習共同體 ,致力於淵博型智識系統的研究、推廣和運用。…
DEMINGCIRCLE.BLOGSPOT.COM|由 HANCHING CHUNG 上傳

沒有留言:

網誌存檔